Wednesday 10 April 2013

Aikkk dah lama betol aku tinggalkan blog ni terbengkalai macam projek-projek besar sewaktu negara dilanda masalah kegawatan ekonomi. Macam biasala, aku akan conteng blog ni  apabila emosi ku berkecamuk dan aku tak ingin orang-orang yang mengenali aku tahu apa yang  kualami dan lebih parah lagi kalo mereka tahu apa yang aku rasa.


erm aku xde masalah besar pon. Cuma bebanan keje yang banyak. beban? betul ke? xde la beban sangat. sebab aku happy dengan sume ni. Cuma akhir-akhir ni emosi jiwa aku sedikit terganggu. baru-baru ni aku terkecil hati sengan seseorang. Erm bende kecik jek. tapi apabila kita da menempatkan dirinya di ruangan yang paling istimewa dalam daerah hatiku, bende2 kecik pon bole sentap.

tp malangnya, si bengap ni tak tahu pon bahawa dia sangat istimewa dalam hidupku. so sebab tu la dia amik mudah benda2 macam ni kan... sedih tol aku.

ntah macam mana ttiba sejak-akhir-akhir ni aku secara sengaja tercontact semula dengan ex aku. mula-mula hi hi bye bye kat facebook chatting. pastu tanya kaba.. dan sekarang da mula birak merapu2 cam dulu. cume xde la caring ssgt cam zaman mula-mula dulu kan. just sebagai member2 jek. aku ssangat yakin dia mmg layan aku sbg member

tp aku xleh nak tipu hati aku. aku semakin happy sejak kontak dia. walaupun aku memang nak berhati-hati. tak nak kecewa lagi. tapi ini sume tindakan di luar kawalan. ibarat pokok yang layu da nak mati. tetiba hujan turun, tetiba ade tukang kebun yang tercurah baja... tup tup pokok tu yang da mampos tu cam segar kembali dan kembali menymbangkan oksigen untuk manusia.... Arrrrgggghhhhhhhh


tapi macam mne kalo tgn yang tercurah baja itu, ttiba tercurah racon plak pasni. pehhhh memang mampos la

No comments:

Post a Comment